معرفی Wireless GO II Single

Wireless GO II Single

 

RØDE یک ست تکی مورد انتظار از سیستم میکروفون بی سیم Wireless GO II را منتشر کرده است. Wireless GO II Single با همان فرم بسیار فشرده و مجموعه ویژگی های بی بدیل نسخه اصلی، اما تنها با یک فرستنده به جای دو فرستنده، بهترین میکروفون برای تولیدکنندگان انفرادی محتواست.

 

ویژگی های کلیدی WIRELESS GO II SINGLE:

  • سیستم میکروفون بی سیم تک فرستنده بسیار فشرده و همه کاره
  • انتقال دیجیتال 2.4 گیگاهرتز سری IV با رمزگذاری 128 بیتی – صدای شفاف تا 200 متر (خط دید)، بهینه شده برای عملکرد بسیار پایدار در محیط های RF متراکم
  • خروجی آنالوگ 3.5 میلی متری TRS، خروجی دیجیتال USB-C و iOS – سازگاری جهانی با دوربین ها، دستگاه های تلفن همراه و رایانه
  • ضبط داخلی – بیش از 40 ساعت حافظه داخلی
  • کانال ایمنی، کنترل انعطاف پذیر گین (پد سه مرحله ای، قابل ارتقا تا 10 مرحله)
  • باتری لیتیوم یون قابل شارژ داخلی – تا 7 ساعت عمر باتری
  • سازگار با نرم افزار پادکست و استریم رایگان RØDE Connect
  • پیکربندی کامل دستگاه در حال حرکت، دسترسی به ویژگی های پیشرفته، به روز رسانی سیستم عامل و مدیریت آسان فایل از طریق برنامه RØDE Central
  • گیرنده دو کاناله – سازگار با فرستنده اضافی Wireless GO II
  • طراحی و ساخته شده در تاسیسات تولید دقیق RØDE در سیدنی، استرالیا

 

Introducing Wireless GO II Single

میکروفون همه کاره

Wireless GO II که در اوایل سال 2021 به بازار عرضه شد، یک میکروفون فوق العاده فشرده و بسیار همه کاره است که میراث Wireless GO اصلی را به عنوان میکروفون بی سیم برای سازندگان محتوا به کار می برد.

Wireless GO II که در ابتدا به عنوان یک سیستم دو کاناله با یک گیرنده و دو فرستنده منتشر شد، صدای بی‌سیم را متحول کرد و دارای ویژگی‌های متعددی بود که بر خلاف هر چیزی که قبلاً ارائه شده بود، اولین بار در جهان وجود داشت. این شامل سازگاری جهانی با دوربین ها، دستگاه های تلفن همراه و رایانه، برد تا 200 متر، ضبط روی فرستنده با بیش از 40 ساعت حافظه داخلی، کنترل انعطاف پذیر گین، پیکربندی کامل در حین حرکت و ویژگی های پیشرفته از طریق نرم افزار RØDE Central و اپلیکیشن های موبایل است. همه این ها علاوه بر فرم بسیار فشرده و کیفیت صدای حرفه ای بود که سازندگان از Wireless GO انتظار داشتند.

از زمان انتشار، Wireless GO II چندین بار ارتقا یافته است، به‌روزرسانی‌های میان افزار و نرم‌افزار ویژگی‌های جدید و پیشرفت‌های کاربردی را اضافه کرده‌ است. این شامل سازگاری با RØDE Connect است که آن را به اولین سیستم میکروفون بی‌سیم در نوع خود تبدیل می‌کند که به طور کامل با نرم‌افزار پادکست یا استریم ادغام می‌شود، و همچنین یک عملکرد ضبط مستقل را اضافه می‌کند که اساسا Wireless GO II را به یک ضبط‌کننده میدانی مستقل تبدیل می‌کند و RØDE Central را برای مدیریت آسان‌تر فایل به‌روزرسانی می‌کند.

 

Introducing Wireless GO II Single

 

 

Wireless GO II Single مشابه نسخه فرستنده دوتایی در بسته بندی تک فرستنده مناسب و مقرون به صرفه است. این برای کسانی که به یک مجموعه پشتیبان Wireless GO II در میدان نیاز دارند ایده آل است (یک فرستنده Wireless GO II اضافی را می توان با گیرنده جفت کرد برای کاربرانی که نیاز به ضبط دو کاناله دارند).

این نسخه جدید Wireless GO II را به عنوان بهترین سیستم میکروفون بی‌سیم در کلاس خود تأیید می‌کند که نهایت کارایی و تطبیق پذیری را برای طیف گسترده‌ای از برنامه‌های تولید محتوا ارائه می‌دهد.

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.
Call Now Button