راهنمای کاربری NT-USB Mini

NT-USB-Mini-User-Guide

NT-USB Mini میکروفونی با کلاس جهانی

NT-USB Mini کیفیت صدای بی‌نظیر میکروفون‌های استودیویی RØDE را در یک میکروفون USB کوچک و با استفاده آسان می‌آورد. این میکروفون که برای ارائه صدای شفاف و با کیفیت حرفه ای طراحی شده است، مستقیماً به رایانه یا تبلت متصل می شود.  NT-USB Miniمیکروفونی عالی برای گیمرها، پادکستر‌ها، نوازندگان، استریمر‌ها و تولیدکنندگان محتواست که می‌خواهند به صورت حرفه ای شنیده شوند.

هر آنچه را که باید در مورد استفاده از NT-USB Mini خود بدانید، در این مقاله بخوانید.

 

NT-USB-Mini-User-Guide

NT-USB-Mini-User-Guide

 

اتصال NT-USB Mini به کامپیوتر

NT-USB Mini دارای یک خروجی USB-C در پشت دستگاه است. از کابل USB-C به USB-A ارائه شده داخل جعبه میکروفون برای اتصال NT-USB Mini به رایانه خود استفاده کنید.

NT-USB Mini از یک رابط USB-C class-compliant  استفاده می کند، به این معنی که با هر رایانه شخصی یا مکی که از صدای class-compliant  پشتیبانی می کند، کار می کند. برخی از دستگاه های اندرویدی نیز از این استاندارد پشتیبانی می کنند.

برای اتصال NT-USB Mini با دستگاهی که ورودی USB-C دارد، از کابل SC17 Rode استفاده کنید. این مبدل همچنین با iPad Pro که دارای ورودی USB-C است، کار می کند. اگر از دستگاه iOS با پورت لایتنینگ استفاده می کنید، برای اینکه NT-USB Mini به درستی کار کند، باید از آداپتور لایتنینگ به USB اپل استفاده کنید.

 

NT-USB-Mini-User-Guide
Connecting the NT-USB Mini to Your Computer

 

هنگامی که NT-USB Mini به دستگاهی وصل می شود، LED سمت راست در جلو روشن می شود که نشان می دهد اتصال برقرار شده است. برای استفاده از NT-USB Mini به هیچ درایور یا نرم افزاری نیاز نیست. به سادگی آن را به کامپیوتر وصل کنید، هدفون خود را وصل کنید و شروع به ضبط کنید.

 

راه اندازی NT-USB Mini

قبل از شروع ضبط با NT-USB Mini، ابتدا باید آن را به عنوان منبع ورودی و خروجی صدا انتخاب کنید. این از طریق تنظیمات سیستم در رایانه یا موبایل قابل دسترسی است.

برای Mac، این  تنظیمات در System Preferences’­ > ‘Sound’ > ‘Input’ and ‘Output  است. برای رایانه شخصی، این در “تنظیمات صدا” است (روی نماد بلندگو در نوار ابزار خود کلیک راست کنید). و برای موبایل، این معمولاً از طریق برنامه ای که برای ضبط با آن استفاده می کنید کنترل می شود.

 

 

NT-USB-Mini-User-Guide
Setting Up Your NT-USB Mini

 

 

پس از یک بار انجام این کار، دستگاه شما باید در آینده NT-USB Mini را به طور خودکار شناسایی کند.

برای استفاده بیشتر از ضبط NT-USB Mini، از نرم افزار RØDE Connect استفاده کنید. این نرم‌افزار ساده و قدرتمند برای پخش پادکست و استریم با NT-USB Mini ایده‌آل است، اما می‌تواند برای برنامه‌های مختلف مورد استفاده قرار گیرد. برای اطلاعات بیشتر، بخش RØDE Connect را در زیر بررسی کنید.

 

اتصال هدفون

در پشت NT-USB Mini یک خروجی هدفون قرار دارد که به شما امکان می دهد مستقیماً از میکروفون به صدای خود گوش دهید. این یک اتصال استاندارد 3.5 میلی متری TRS است.

 

NT-USB-Mini-User-Guide
Connecting Headphones

 

در جلوی NT-USB Mini یک دکمه قرار دارد که کنترل سطح خروجی هدفون است. NT-USB Mini دارای یک آمپلی فایر هدفون درجه یک استودیویی است که محدوده خروجی وسیعی را در اختیار شما قرار می دهد و می تواند هدفون هایی با امپدانس بالا را هدایت کند.

 

حالت Zero-latency Monitoring

NT-USB Mini دارای یک حالت نظارت با تأخیر صفر است که صدای میکروفون را مستقیماً به هدفون متصل ارسال می کند و هر پردازش رایانه ای را دور می زند. این ویژگی تضمین می‌کند که هیچ تأخیر یا پژواکی که ممکن است هنگام ارسال صدا به رایانه و بازگشت به میکروفون رخ دهد، شنیده نشود.

برای دسترسی به این ویژگی، دکمه جلوی میکروفون را فشار دهید. هنگامی که فعال می شود، LED نشانگر تاخیر صفر در جلوی میکروفون روشن می شود و شما بلافاصله صدای میکروفون را در هدفون خود می شنوید.اگر دوباره روی آن کلیک کنید، غیرفعال می شود.

نکته حرفه ای

توصیه می کنیم هنگام استفاده از NT-USB Mini صدا را در رایانه یا موبایل خود به حداکثر برسانید، سپس از NT-USB Mini برای تنظیم سطح هدفون خود استفاده کنید. این کار اطمینان حاصل می کند که کنترل کاملی را بر دامنه خروجی دارید.

 

نصب NT-USB Mini

NT-USB Mini دارای یک پایه مغناطیسی منحصر به فرد برای قرارگیری میکروفون روی میز است. اگر می خواهید میکروفون را روی پایه میکروفون یا پایه ی بازویی استودیویی مانند DS1 یا PSA1 قرار دهید،پایه ی خود NT-USB Mini به سرعت و آسانی برداشته می شود.

برای قرار دادن روی پایه دیگر، به سادگی میکروفون را از پایه بیرون بیاورید، و میکروفون را روی شیار پایه قرار دهید.

 

NT-USB-Mini-User-Guide
Mounting Your NT-USB Mini

نکته حرفه ای

هنگام ضبط برای برنامه های صوتی، بهترین موقعیت برای میکروفون، فاصله ی کمتر 15 cm از دهان شماست. ساده‌ترین راه برای نزدیک‌تر کردن NT-USB Mini، استفاده از پایه رومیزی یا پایه بازویی سازگار مانند PSA1 یا DS1 است.

 

 

RØDE Connect و NT-USB Mini

RØDE Connect یک نرم افزار ساده و قدرتمند برای پخش پادکست و استریمینگ با NT-USB Mini است. RØDE Connect با قابلیت اتصال حداکثر چهار NT-USB Mini به یک کامپیوتر، ساده ترین راه برای ایجاد پادکست های حرفه ای است. همچنین با خروجی های اختصاصی برای اتصال به نرم افزارهای استریمینگ مانند OBS یا XSplit، برای استریمرها بسیار مفید است.

 

NT-USB-Mini-User-Guide
RØDE Connect and the NT-USB Mini

 

RØDE Connect همچنین دسترسی به کمپرسور داخلی NT-USB Mini، گیت نویز و پردازنده‌های APHEX Aural Exciter و Big Bottom را فراهم می‌کند. هر پردازنده با یک کلیک فعال می‌شود که دقیقاً برای NT-USB Mini بهینه‌سازی شده است و سطح فوق‌العاده‌ای از حرفه‌ای بودن را به ضبط‌های شما می افزاید.

 

شما می توانید محصولات اصل را در فروشگاه اینترنتی یریآل همراه با گارانتی بین المللی با خیالی آسوده تهیه نمایید. راه ارتباطی ما با شما تلفن 02188541560 و یا ایمیل info@yerial.com

ترجمه : تیم ترجمه یریآل

دیدگاه شما

یک دیدگاه

  1. Brayan Kautzer گفت:

    Great article! I really appreciate the clear and detailed insights you’ve provided on this topic. It’s always refreshing to read content that breaks things down so well, making it easy for readers to grasp even complex ideas. I also found the practical tips you’ve shared to be very helpful. Looking forward to more informative posts like this! Keep up the good work!

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.
Call Now Button